Miért éppen Ő?

rashamoon

    Többen szóvá tették már, hogy míg a nőket Lilithekre és Évákra osztom, addig a férfiakat egy kategóriába sorolom. Ez így nem teljesen igaz. Nálam a Férfi (nagybetűvel) Lilith párja, de mivel ez így nem elég egyértelmű, úgy döntöttem keresek egy megfelelő példát.
   Mit mondjak? Elhatározni könnyebb volt, mint megvalósítani. Nagyon sok név felmerült, de én olyat szerettem volna, ami mögé oda tudok tenni egy konkrét személyt. Valószínűleg bennem van a hiba, meg segítőimben (bár inkább bennük, elvégre mindig a Férfi/férfi a hibás J), mert nem igazán sikerült megtalálni a megfelelő személyt, aki méltó lenne Lilithhez.
   A jelöltek elég messze jártak a számomra ideálistól (hozzáteszem, az indoklások a fiúktól származnak):
    -„Sámson is remek csődör volt. Ráadásul az izomzata még Conanéval is vetekedett”;
    -„Vagy ott van Salamon. Tele volt dohánnyal, az eszére sem lehetett panasz… és hát annyi ágyast tartani sem lehetett piskóta”;
     -„Drakula, minden nő álma”;
     – James Bond: „ha szépet, okosat és tököset akarsz”;
     – Brad Pitt: róla csak a fiúk gondolták, hogy ideális lesz;
     – Lucifer: ha már egyszer Lilithről van szó;
     – Lancelot: mint a lovagiasság példaképe;
     – Raszputyin: Okos, szuggesztív, befolyásos, és egy kissé emberfeletti. Természetesen ő is értett a nők nyelvén.
 
     Én nem igazán tudtam választani, különösen azután nem, hogy egy kedves férfiismerősöm „kiokosított”, milyen Lilith számára az ideális Férfi.
     Röviden: Legyen okos, értsen a nők nyelvén, sőt úgy általában az emberekén, és legyen benne némi (annál egy kicsit több) lázadó hajlam, merészség, egy kis kiszámíthatatlanság, valamint egy cseppnyi gonoszság.
     Ezen a „tanulmányon” elsőre egy kissé meglepődtem, aztán el kellett ismernem, hogy szinte mindenben igaza van.
     Úgyhogy ezen emberekből készítettem Egyet, és ő lesz Rashamon.
     Ha tévedek, azért a Férfiak a hibásak!
     Én biztos nem!
     Rashamon az én Lilithem párja, más Lilithekét természetesen hívhatják másképp.
     Ő az enyém!

2 responses to “Miért éppen Ő?

  1. Engedelmeddel én is tennék néhány kitételt az Ideálishoz: azt szoktam mondani, hogy egy Férfi tudja, mit akar és amit akar, azt meg is szerzi… ez így elég nyersen hangozhat, ezért hozzátenném, hogy az emberi nagyság, a biztos értékítélet mellett. Lilith erős egyéniség, akihez nem minden férfi ér fel, ezért nehéz megfelelni, hiszen a Nő fel akar nézni a Férfira!

Vélemény, hozzászólás?

