Miért nem írok szerelmes történeteket?

rozsaszin-szivSokan kérdeztétek már tőlem, miért nem írok romantikusabb dolgokról. Mert a rózsaszín nem az én világom.

  Ha szerelmes elbeszélést írnék, akkor az valószínűleg egy lányról szólna, aki már kiábrándult a szerelemből. Ez a lány biztos nem keresné az igazit, de érezné, hogy valaki hiányzik az életéből, és ezért egy szilveszterestén azt kívánná, hogy még egyszer érezhesse azt, milyen szeretni. Az én hősöm nem kívánna szőke herceget, fehér Rolls Roysszal, csak az érzést, a tudatot, hogy nem fagyott meg a szíve. Aztán másnapra biztos el is feledkezne a kívánságáról.

   És biztos abban az évben is eljönne a tavasz, és egy nap véletlenül találkozna valakivel, akinek első látásától megdobbanna a szíve. Ő pedig megijedne az érzéstől, és harcolna ellene. De biztos minden nap találkoznának és beszélgetnének. A fiú mesélne az álmairól, a terveiről, a barátnőjéről, mert olyan jó havernak érezné a lányt, akinek mindent el lehet mondani. A lány pedig hallgatná, mosolyogva. Vigyázva arra, nehogy egy szó, egy mozdulat, egy szemvillanás elárulja, mit érez, mert akkor elveszíthetné azt a kis boldogságot, amit kapott. Közben pedig végig arra vágyna, hogy a fiú megcsókolja, de amikor a fiú hirtelen megkérdezné, hogy most mire gondolsz, félrefordulna, és azt felelné, semmire, de elraktározna magában minden édes pillanatot. A fiú pedig egy pillanatig csak nézné, de nem értene semmit, aztán mesélne a barátnőjéről, hogy mennyire szereti, és a lány érezné, ahogy a szíve megtelik könnyekkel, de mosolyogna, és a fiú nem venne észre semmit. Aztán a fiú elmesélné, milyen jó emberismerő, és ezen a lány már őszintén tudna mosolyogni, és azt gondolná, akkor hogyhogy nem látod, mennyire szeretlek, és a fiú nem venne észre semmit. Aztán mikor búcsúznának, egy pillanattal tovább nézne a lány szemébe, és olyankor a lány azt gondolná, talán most, és vágyna egy csókra, de a fiú nem venne észre semmit.

   Aztán így menne ez nagyon sokáig, és a lány belefáradna, és úgy döntene, véget vet a barátságnak, mert már nem lenne képes az őszintétlen mosolyra, és elmondaná a fiúnak mit érez és folynának a könnyei, amiket addig eltitkolt, és…

 

    Mi történhetne aztán?

   Hát, ezért nem írok én romantikus történeteket, mert akkor, aminek jönnie kellene, az rózsaszín lenne. A rózsaszín pedig nem az én világom.

 

3 responses to “Miért nem írok szerelmes történeteket?

  1. tűzmadár

    Kedves Angellilith!

    Bár miénk lehetne a rózsaszín világ. De az idő kerekét nem lehet visszafordítani. Sajnos. A régi rózsaszín megkopott, moshatjuk perwollal, már soha nem lesz ugyanaz. De hátha vannak csodák, hátha új testben rámtalál az én
    “Georgom”és én lehetek az ő “Vandája-Christinje”…
    De ez valószínűleg már túl rózsaszín lenne még Istennek is. Legfejjebb a következőben…
    Szép világot neked, pont amilyet szeretnél!

    • angellilith

      Kedves Tűzmadár!
      Egyszer azt mondta valaki, álomvilágban élek, ha az igazira várok. De nekem legalább vannak álmaim.
      Álmodj Te is, de közben élj is, és meglátod, megtalál az, akire vársz!
      Lehet, hogy nem olyan, amilyennek most elképzeled, de pontosan olyan, amilyenre szükséged van.

      /Írtam levelet a mail-címedre!/

      Ölellek, Angie

  2. Szia Angie…

    Elolvastam,amit írtál arról,hogy miért nem írsz romantikus történeteket…Tényleg igazad van, de én nem a rózsaszín-valótlan történetekre gondoltam. Mindenki várja a saját Kékmadarát….kinek megérkezik, kinek nem…:)) Én is sokáig vártam rá a válásom után,amit 12 éve volt már….És láss csodát, múlt nyáron elkezdődött vmi…-megismertem egy kedves és rendes ffi-t,akivel az óta is találkozgatunk…És itt kezdődik a csoda….néhány hónapja, vmit érzünk…..vmi többet,mint sima -kis ismerettség,és időnkénti talik, kellemes együttlétek. És ez az érzés -most olyan jó….kicsit elvarázsolja és megszépíti a szürke hétköznapokat. Lehet álmodozni….még akkor is,ha Heltai óta tudjuk,hogy az álmodozás az élet megrontója….:)) De én nem így érzem, és most nagyon jó -de nem rózsaszín a világ!
    üdv. Márti

Vélemény, hozzászólás?

